Brev:
Autostol foran i bilen?
3. juni 2008
Alder:
6 mdr.
Autostol foran i bilen?
Hej Helen.
Jeg har lige et kort spørgsml. Jeg skal ud og køre i 1½ time alene med min datter, er det ok hvis jeg sætter hende i autostolen foran i bilen hvis jeg slår airbag'en fra? Det er en bagudvendt autostol.
På forhånd tak